سخنرانی رئیس هیئت مدیره صندوق البرز در دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان البرز، مهندس حسن محمدعلیزاده در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشکده فنی دانشگاه تربیت مدرس با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: نگذاریم حسن وطن دوستی در جوانان از بین برود.

وی با تاکید بر اینکه مکانیزم قدرت در جهان جدید دگرگون شده است بیان کرد: امپریالیزم بین المللی شبکه های مالی و ارتباط جمعی را در اختیار گرفته و از این طریق بر شبکه های اقتصاد بین المللی و افکار عمومی تسلط پیاده کرده است.

مهندس علیزاده با بیان اینکه تسخیر کشورها نه با لشکرکشی بلکه با دستکاری افکار عمومی صورت می گیرد خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات آنها تلاش برای از بین بردن بنیان خانواده است. مشاهده می کنید یک جوان غربی بعد از رسیدن به سن بلوغ به نام استقلال و آزادی اولین کاری که می کند پشت کردن به خانواده است در اروپا حدود 100 سال است که وابستگی خانوادگی از بین رفته است.

رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز در پایان با تاکید بر اینکه باید امید را در جوانان زنده نگه داریم گفت: بحث هدف قرار دادن جامعه مولد به شدت جدی است؛ اگر بخواهید ایران را از پای در بیاورید باید نسل جوان را ناامید و حسن وطن دوستی را در آنها از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا