مجمع عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان البرز برگزار شد

مجمع عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان البرز، حسن محمدعلیزاده رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز در ابتدای این جلسه گفت: صندوق البرز در این چهار سال بیشترین رشد سرمایه ثبتی در بین صندوق های پژوهش و فناوری کشور داشته است و اکنون با سرمایه 386 میلیارد تومانی یکی از بزرگترین صندوق های فعال در کشور است.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره صندوق البرز بیش از 200 جلسه رسمی برگزار کرده است خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت ها به پشتوانه کادر اجرایی جوان و نخبه صندوق البرز و تجربه گرانقدر اعضای هیئت مدیره صورت پذیرفته است.

رئیس هیئت مدیره صندوق البرز با اشاره به اعطای 750 میلیارد ریالی تسهیلات بیان کرد: این تسهیلات به 69 شرکت دانش بنیان که بالغ بر 2070 نفر پرسنل دارند پرداخت شده است.

حسن محمدعلیزاده با بیان اینکه تا کنون بیش از 19 هزار میلیارد ریال ضمانت نامه برای شرکت ها صادر شده است بیان کرد: 60 درصد ضمانت نامه ها برای شرکت های دانش بنیان و 40 درصد برای شرکت های فناور صادر شده است و تعداد 531 پروژه با ضمانتنامه های صندوق البرز تکمیل شده است.

وی در پایان با بیان سرمایه گذاری 40 میلیارد تومانی بر روی طرح ها گفت: صندوق البرز با کار کارشناسی توانسته است بر روی سه شرکت پژوهشکده گیاهان دارویی، اولین تردمیل دانش بنیان ایرانی و محصولی در حوزه هوش مصنوعی 40 میلیارد تومان سرمایه گذاری کند و این رسالت را نیز با جدیت ادامه خواهیم داد.

در پایان جلسه، رای گیری انتخابات هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز برگزار شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا