نخستین شرکت هم آفرینی تخصصی صنایع غذایی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان البرز، با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و تیم همراه آیین بهره برداری از اولین شرکت هم آفرینی کشور در حوزه صنایع غذایی و زیستی در استان البرز برگزار شد.

محدثه زارعی مدیرعامل شرکت هم آفرینی البرز گفت: این شرکت با هدف ایجاد و توسعه نوآوری در صنایع غذایی و فناوری های زیستی، با بهره‌گیری از پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان، فناوران و نخبگان کشور تاسیس شده است.

وی ادامه داد: شرکت توسعه و تولید قراردادی البرز با تشکیل یک شبکه گسترده از بازیگران زنجیره ارزش محصولات غذایی و زیستی، تلاش خواهد کرد تا چالش‌های موجود در دو طرف مخاطب را حل کند. در ابتدا، شرکت‌های نوپا و فناوران می‌توانند از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند و با تولید بدون کارخانه و تولید قراردادی، شتابدهی و توسعه کسب و کار ، خود را تقویت کنند.

محدثه زارعی رسالت این شرکت را نوآوری در صنایع غذایی و فناوری های زیستی با بهره‌گیری از پتانسیل دانش بنیان‌ها عنوان داشت و ادامه داد: شرکت توسعه و تولید قراردادی البرز امکان تحقیقات قراردادی، مدیریت نوآوری، افزایش بهره وری و رفع چالش های صنعت به واسطه فناوران را برای شرکت‌های صنعتی بزرگ فراهم می‌کند و علاوه بر آن، ظرفیت خالی خطوط تولید آنها را نیز بهبود می‌بخشد.

مدیرعامل شرکت هم آفرینی البرز در پایان گفت: این شرکت با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کرده و نه تنها به توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در اشتغالزایی و افزایش توان رقابتی صنایع مرتبط خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا