بازدید رئیس صندوق نوآوری از شهرک صنعتی هشتگرد

در این نشست دکتر خیاطیان به تشریح برنامه‌های صندوق نوآوری در سال جاری و نیز سیاست‌های دولت مردمی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان پرداخت.

حسن محمدعلیزاده، رییس هیئت مدیره شهرک صنعتی هشتگرد درخصوص وضعیت واحد‌های صنعتی فعال در این مجموعه گفت: مساحت این شهرک بالغ بر ۲۵۰ هکتار است که ۱۸۰ هکتار مساحت آن، زمین صنعتی است. ۹۰ درصد واحد‌های شهرک صنعتی هشتگرد فعال هستند که زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر را فراهم کرده است.

به گفته محمدعلیزاده، ۳۰۰ شرکت و واحد صنعتی در شهرک صنعتی هشتگرد حضور دارند که از این تعداد، ۲۰ شرکت دانش‌بنیان هستند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی به همراه جمعی از مدیران این صندوق، ضمن بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی هشتگرد، از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های این شرکت‌ها قرار گرفت و دستورات لازم جهت رسیدگی به آن‌ها را صادر کرد.

در جریان این برنامه، دکتر خیاطیان از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی هشتگرد که به همت دانش‌بنیان‌ها راه‌اندازی شده است، بازدید کرد. ظرفیت این تصفیه‌خانه ۲ هزار متر مکعب است.

رئیس صندوق نوآوری همچنین از شرکت بهینه وزین (مهگل) با محصول مارگارین با ویژگی کاهنده کلسترول و تری‌گلیسیرید خون و نیز تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن، شرکت همراه پوشش با محصول دانش‌بنیان طراحی سیستم کنترل مهار شن در چاه‌های نفت و گاز، شرکت الکترونیک افزار آزما با محصول دانش‌بنیان کنتور‌های دیجیتال، شرکت رستا گروه با محصول دستگاه کنترل‌کننده موقعیت شیر کنترلی و شرکت سیلندرسازی با محصول تجهیزات درون چاهی بازدید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا