سیاست صندوق البرز یاد دادن روش استفاده از پول به سرمایه پذیران است

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان البرز، حسن محمدعلیزاده رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز در آیین افتتاحیه مراکز هم آفرینی برق و ساختمان گفت: ما در سی سال گذشته با مدیریت یکپارچه رهبری یک قدرت نظامی در خاورمیانه و دنیا هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک اقتصاد ملی قوی میخواهیم که بتواند پشت این اقتدار نظامی بایستد و بتو‌اند توسعه جمعیتی را به سمت تکامل ثروتی هدایت کند.

حسن محمدعلیزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط بین ۵ تا ۱۰ درصد اقتصاد دست بخش خصوصی گفت: بهره وری بخش دولتی و خصولتی به جز بخش نفت و پتروشیمی پایین است و این نرخ پایین بهره وری زنگ خطر جدی برای کشور ماست.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر انقلاب همواره به حمایت از بخش خصوصی تاکید، بیان کرد: وظیفه بخش دولتی نظارت درست و سالم بر بخش خصوصی است.

رئیس هیئت مدیره صندوق البرز با تاکید بر اینکه هیچ بیگانه ای اقتصاد ما را اصلاح نخواهد کرد، گفت: اگر متر متر این کشور طلا باشد اما نیروی انسانی فرهیخته نداشته باشیم هیچ ارزشی نخواهد داشت.این نیروها همین جوان ها و نخبه ها هستند که باید از آنها حمایت شود.

وی با تاکید بر اینکه امید، اعتماد و تربیت نیاز جوان نخبه ایرانی است، ادامه داد: باید به جوانان یاد بدهیم که دانش را چطور در جامعه پیاده کنند و بهره ببرند.

حسن محمدعلیزاده با اشاره به اینکه ما در صندوق البرز روش استفاده از پول را یاد خواهیم داد، خاطرنشان کرد: ما با سرمایه، تجربه، ارتباطات مالی و اجتماعی در سطح جامعه در کنار این نخبه ها و جوانان قرار خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: اگر یکپارچگی نداشته باشیم و به جوان ها اعتماد نکنیم آینده خوبی نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا