نشست خبری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان لبرز با اهالی رسانه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان البرز، مهندس حسن محمدعلیزاده رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز روز دوشنبه، ۱۹ شهریور در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: ما در کشور زیرساخت‌های رشد و توسعه را در اختیار داریم ولی متأسفانه با چالش فعالیت جزیره‌ای در بخش‌های مختلف مواجه هستیم و همین باعث شده به تناسب امکانات رشد نکنیم.

مهندس حسن محمدعلیزاده با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری برای رفع این چالش در پارک علم و فناوری البرز مستقر شد؛ افزود: با حضور در پارک علم و فناوری و قرار گرفتن در کنار پژوهشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و پژوهشکده‌ها، ارتباط خوبی ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید به فکر نسل آینده کشور باشیم و همه متولیان چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی باید به این باور برسیم که برای بقا باید به خودمان تکیه کنیم.

دکتر علیرضا باباخان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری البرز هم در این نشست خبری با بیان اینکه امسال چهارمین سالگرد تأسیس این صندوق است؛ گفت: ۹۶ درصد مخاطبان صندوق پژوهش و فناوری البرز شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و چهار درصد مابقی نیز در مرحله دانش بنیان شدن قرار دارند.

دکتر باباخان با بیان اینکه در البرز صندوق پژوهش و فناوری آن طور که باید شناخته شده نیست؛ افزود: با این وجود در طول این چهار سال بیش از ۵۰۰ شرکت از تسهیلات، ضمانت‌نامه، سرمایه‌گذاری و کمک به تأمین مواد اولیه بهره‌مند شده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا